ridtravabloggen

Direktlänk till inlägg 22 mars 2011

tisdag.

Av tobias hagman - 22 mars 2011 16:16

Tisdag och det är sista dagen som man är ledig . saknar min ponnybus nu även att han är häst så känns han som en ponny :)

han har ju haft en liten halv vila förra veckan för att jag håller på att behandla hans INK som han har precis där sadelgjorden sitter. så har ridit lite barbackan och sedan har han stått en del . men nu hoppas jag på att den snart är borta. vill börja träna igen och komma igång igen.
åkte som sagt till karlstad i lördags kväll och har varit här sedan dess men idag blir det hemresa.

               Veckans fråga till alla lästar..


*hur mycket lägger ni på era hästar i månaden med stallhyra. utrustning. träningar och tävlingar ?


  Prince och jag sommaren2010



 
 
cassandra

cassandra

22 mars 2011 18:26

Rider på ridskola och en typ en "sköthäst" hos en kompis, betalar dock inget! Endast för ridskolan! ;)

http://textobilder.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Emma

22 mars 2011 18:56

hyra 1200 med ensilage sedan lägger jag ut ganska "stora" utgifter för utrustning ett par gånger per år jag tror att det lönar sig i längden eftersom jag bara köper det som behövs :) självklart om något går söder så att det inte går att laga köper man ju nytt :)

 
Lotta

Lotta

22 mars 2011 20:10

3200 där jag står sålänge sen blir det 4000 då ingår mat,torv och utsläpp+insläpp

sen e det olika varje månad på vad jag lägger på utrustning en månad förra året la jag ut 30000 på hästgrejer som jag köpte.. så det varierar..

hur har du det själv ? =)

http://sportryttarn.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tobias hagman - 23 maj 2011 12:05


ja nu var det ju ett tag sedan jag hade tid att skriva något här men jag lovar ska blir bättre på att. jag har tänkt en hel del och kom och tänka på en sak. HJÄLPTYGLAR!är det något som ni använder ?tex. Graman. halsförlängare. inspäningstyglar eller...

Av tobias hagman - 2 maj 2011 12:10

ja nu blir klockan allt nämre LUNCH och jag står framför spisen och steker ett par pannkakor :) kan ni tänka hur bra dem blir älskar att lyckas :) har nu bara stekt 3 stycken men vad fan dem blir fina som bara den :) ska sedan ut och rida min häst fö...

Av tobias hagman - 1 maj 2011 12:17


ja har fått många frågor om varför jag ska sälja mitt allt.det är en ganska lätt fråga att svara på.jag sitter här och vill jag vill ha han kvar men jag kan inte. jag har inte tid eller ekonimi till det. jag vill ha en ny häst som jag kan komma längr...

Av tobias hagman - 27 april 2011 20:26

 vit outfit!!!!!     Grå outfit!!!!!    vit outfit!!!!!   Orange outfit!!!!!     ...

Av tobias hagman - 18 april 2011 09:48


Ja då dra jag igång en till frågestund här och kommer det in tillräckligt många frågor kommer dem att besvaras i ett nytt inlägg i kväll/morgon så fråga på alla nu :)   ...

Presentation


Tjenare!
Tobias här.
bor utanför Uddevalla med min häst. Min Prince. jobbar med hästar på ett tävlingstall Minigården!
ja det var nog allt om mig..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards