ridtravabloggen

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av tobias hagman - 21 mars 2011 11:55

ja som ni kanske vet så ska jag sälja Min underbara prince.
men inte hittat rätta köparen än så slängde upp en till annons nu och hoppas på att det ska komma flera seriösa svar ist för onödiga frågor om flera bilder och minderåriga som inte pratat med sina föräldrar.
och detta är inte det lättaste jag gjort i mina år att sälja den jag älskar mest men det är för hans bästa. jag är för lång på han och vill komma vidare i min ridning. och då tycker jag det är tråkigt att ha han kvar då det finns flera som säkert skulle ha kul med han på tävlingsbaronerna på dem lägre höjderna i hoppning och lättare klasserna i dressyr.

så nu sitter jag bara här och hoppas på att det ska komma någon snäll kille / tjej som vill fortsätta med han.

onödigt inlägg men så kan det vara ibland.


Såslänger upp lite gammla bilder från  början av 2010


   

 

Presentation


Tjenare!
Tobias här.
bor utanför Uddevalla med min häst. Min Prince. jobbar med hästar på ett tävlingstall Minigården!
ja det var nog allt om mig..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards