ridtravabloggen

Direktlänk till inlägg 8 april 2011

Bilder från dagens ridpass.

Av tobias hagman - 8 april 2011 12:23

Solen skiner och jag är på topphumör. så jag tog och red prince lite i ridhuset då det är så blött ute efter den LÅNGA vintern.
red mest i trav för at få han lösgjord och tyckte han blev mycket fin efter ett tag så Jeanette fick äran att fota lite :) så nu kommer en liten bildbomd. :D

                       

~tobias Hagman / Ridtravabloggen~

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tobias hagman - 23 maj 2011 12:05


ja nu var det ju ett tag sedan jag hade tid att skriva något här men jag lovar ska blir bättre på att. jag har tänkt en hel del och kom och tänka på en sak. HJÄLPTYGLAR!är det något som ni använder ?tex. Graman. halsförlängare. inspäningstyglar eller...

Av tobias hagman - 2 maj 2011 12:10

ja nu blir klockan allt nämre LUNCH och jag står framför spisen och steker ett par pannkakor :) kan ni tänka hur bra dem blir älskar att lyckas :) har nu bara stekt 3 stycken men vad fan dem blir fina som bara den :) ska sedan ut och rida min häst fö...

Av tobias hagman - 1 maj 2011 12:17


ja har fått många frågor om varför jag ska sälja mitt allt.det är en ganska lätt fråga att svara på.jag sitter här och vill jag vill ha han kvar men jag kan inte. jag har inte tid eller ekonimi till det. jag vill ha en ny häst som jag kan komma längr...

Av tobias hagman - 27 april 2011 20:26

 vit outfit!!!!!     Grå outfit!!!!!    vit outfit!!!!!   Orange outfit!!!!!     ...

Av tobias hagman - 18 april 2011 09:48


Ja då dra jag igång en till frågestund här och kommer det in tillräckligt många frågor kommer dem att besvaras i ett nytt inlägg i kväll/morgon så fråga på alla nu :)   ...

Presentation


Tjenare!
Tobias här.
bor utanför Uddevalla med min häst. Min Prince. jobbar med hästar på ett tävlingstall Minigården!
ja det var nog allt om mig..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards