ridtravabloggen

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av tobias hagman - 30 mars 2011 20:28

ja nu har jag varit dålig här inne jag vet förlåt men jag lovar ska försöka blir bättre.
just nu sitter jag med en halvsvullen läpp som börja gå ner nu . fick en redig smäll häromdagen av Akke Jr när jag skulle sitta upp så hela underläppen sprack. men jag lever . har även åkt på en redig nässrinner sjukan och huvud trilla av sjukan .
men men det hör till denna årstid.
prince har fick stå i går så i dag körde vi lite löshoppning som vi inte gjort på ett år ?
gick mycket fint . hoppade upp till 115 cm men sedan ville han inte. hoppning är inte hans bästa sida om man säger så.
men fick in ett par fina språng . och ska börja löshoppa han oftare för att bygga upp hans självförtroende i hoppninge som han inte har. men alla kan ju inte var bäst i allt eller hur ?
annars har dagarna varit helt okej om man bortse från min läpp som ser ut som FAN,

tänkte slänga upp lite bilder som är tagna i dag iaf så ha kul :)


Ayra unghäst 2 år :) bor på lösdriften.

  Jeanettes Ridtravare IZA.

Amaseuz Arab Hingst.

           

När Jeanette hoppade prince häromdagen. på bilden 95 cm .

 

Presentation


Tjenare!
Tobias här.
bor utanför Uddevalla med min häst. Min Prince. jobbar med hästar på ett tävlingstall Minigården!
ja det var nog allt om mig..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards