ridtravabloggen

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av tobias hagman - 18 februari 2011 23:32


Ja nu har jag åkte till karlstad för att spendera tiden hos pappa och hans sambo med döttra.

så prince får helg vila nu.

Folk har frågat vad prince kunde när han kom och bilder på han från alla år igen. och det kan jag slänga upp lite om

jag hämatde prince 2008 och då kunde han iget för mig. iaf inget mot vad han kan nu.

Visst han var fin när han kom men inga REDIGA muskler mot vad han har nu.

 

Prince och jag maj 2008 provridningen. fick inte hästen att gå fram för skänklarna eller något. vet inte varför jag tog han när jag inte fick fram han men hem till mig skulle han bara .

 

Men när vi börjat träna så började han se lite fin ut och gå fram. dock så blev han väldigt tung att rida och hängde i tyglarna men vad kan man förvänta sig . som ni ser ingen fin rumpa. knappt några muskler. Sommaren 2008

 

men sakta och säkert började jag få kläm på han. han började bära sig lite mer själv och han började få en hyffsad galopp.men det är något vi tränat mycket på.

Våren 2009

 

vi började träna mer o mer i dressyren och han började bära sig mer själv.

Som ni ser så har han mycket finare rumpa och mer muskler över hela kroppen här.

Vintern 2009

 

Tömmkörning är något jag syslat med en del för att jag tycker det är en viktig del för att få en fin häst . alla hästar behöv tömköras då och då.

Våren 2010

 

Började träna och siktade på en LB dressyr start till sommaren. men blev inte av då jag flyttade och började jobba ist.

Sen vår tidig sommar 2010

 

Sommaren 2010. veckan innan jag flyttade då var han hur fin som men jag vill som alltid få han i lite högre fom.

 

Sommaren 2010 . har flyttat och vi tränade mer o mer siktade även här för en dressyrstart.som inte blev av .

 

Vintern 2010/2011

här har vi en stark och het häst från att ha stått till och från men vi tränade på som vandligt för det mesta för att försöka hålla han i tävlings form.

ja här har ni från 2008-2011. lite kort och lätt men alltid något,

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjenare!
Tobias här.
bor utanför Uddevalla med min häst. Min Prince. jobbar med hästar på ett tävlingstall Minigården!
ja det var nog allt om mig..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards