ridtravabloggen

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av tobias hagman - 10 februari 2011 20:09

Ja nu är det så att jag har startat denna blogg för att få fram alla ridtravare mer.

och får bort alla fördomar om ridtravare och att dom aldig kan blir som en ridhäst.


men kan berätta lite om mig innan jag börja.

jag som sitter här bakom skärmen heter då Tobias Hagman och är 20 år.

jag gick hotell och restaurang på Jenny Nyströmskolan i Kalmar och veckan efter studenten flyttade jag och min häst upp till Uddevalla för att jobba i ett tävlingstall.

I hela mitt liv har jag hållit på med hästar. allt från olika ponnyer till hästar.

och nu har jag ett varmblodig travare och därför jag startat denna blogg.

jag skaffade prince 2008 och tränar upp till LB dressyr och hoppar bana hemma på 110 cm men han har hoppat 130 cm enstaka hinder.

prince som mitt varmblod heter är 155 cm i manken och aldrig startat på travet.


Hoppas att ni kommer gilla denna blogg och följa den :)




                                                                      

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjenare!
Tobias här.
bor utanför Uddevalla med min häst. Min Prince. jobbar med hästar på ett tävlingstall Minigården!
ja det var nog allt om mig..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards