ridtravabloggen

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av tobias hagman - 1 maj 2011 12:17

ja har fått många frågor om varför jag ska sälja mitt allt.
det är en ganska lätt fråga att svara på.

jag sitter här och vill jag vill ha han kvar men jag kan inte. jag har inte tid eller ekonimi till det. jag vill ha en ny häst som jag kan komma längre på både i träning och tävling. prince skulle behöva någon som inte sätte dem höga kraven som jag tyvärr kan göra för offta just nu.och det är en andledning till att han har fått en vila från mig nu i ett tag. och för jag ska få mer tid att tänka.

prince är en underbar häst som jag har lärt mig mycket på och även han har blivigt en helt annan häst. och detta är inte det lättaste beslut jag tagit men just nu är det det ända rätta att göra.
alla säger att allt ta slut någon gång och just detta har nu tagit slut. han är min bästa vän.


så vad säger ni gör jag rätt eller ska ni dumförklara mig mer för jag gör det rätta mot min vän ?


  Du kommer alltid vara den ända!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjenare!
Tobias här.
bor utanför Uddevalla med min häst. Min Prince. jobbar med hästar på ett tävlingstall Minigården!
ja det var nog allt om mig..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards